Segítség foglaláshoz

Az online időpontfoglalás használata INGYENES

Foglalni regisztráció nélkül is lehet, ilyenkor minden egyes alkalommal ki kell töltenie Nevét, Telefonszámát, E-mail címét.

Időpontfoglaláshoz itt regisztrálhat, amely segítségével kényelmesebben foglalhat, kezelheti foglalásait, kedvenc üzleteit.

Foglalása akkor lesz végleges, ha azt az üzlet visszaigazolta. Foglalását a későbbiekben lemondhatja.

 

Foglalás menete, lépésről-lépésre:

  • Kattintson az IDŐPONTFOGLALÁS menüpontra
  • Az ÜZENET FOGLALÁSHOZ mezőben, egyedi információt adhat meg az üzletnek
  • Kérjük válasszon TELEPÜLÉST
  • Kérjük válasszon ÜZLETET, ahol a szolgáltatást igénybe kívánja venni
  • Kérjük válasszon SZOLGÁLTATÁST, ahova időpontot kíván foglalni
  • Válassza ki a megfelelő DÁTUMOT, NAPOT a naptárra kattintva
  • Kattintson az Önnek megfelelő IDŐPONTRA a lenyíló mezőben
  • Küldje el a kiválasztott időpontot alul a FOGLALÁS gombra kattintva
  • Azonnal kapni fog egy E-MAIL értesítést a foglalásáról

Kérdés esetén, kérjük keresse ügyfélszolgálatunkat!

A Foglalásaim menüpontban az Ön által lefoglalt időpontokat tudja megtekinteni, ha úgy dönt, akkor le is tudja mondani.

Az alapértelmezett kezdő dátum mindig az adott nap, így alap esetben a jövőben esedékes lefoglalt időpontok listáját látja. Ha visszamenőleg is megszeretné tekinteni foglalásait, akkor a Dátum szűrőben az első naptár ikonra kattintva válassza ki az a dátumot, amelytől kezdve szeretné látni foglalásait. Egy adott idő intervallumban történő foglalásai megtekintéséhez mind a kezdés, mind a befejezés dátumát meg kell adnia. A kezdés dátumát az első, a befejezés dátumát a második naptár ikonra kattintva tudja kiválasztani.

Lehetősége van a foglalás státusza szerinti szűrésre is. Ehhez a jobb felső lenyíló listából válasszon ki egy státuszt, és ekkor a lista csak a kiválasztott státuszú foglalásait fogja tartalmazni.

Ha úgy adódik, hogy egy adott időpont mégsem megfelelő Önnek, akkor le is tudja mondani. A foglalások listájában a státusz előtti oszlopban egy Lemondás link jelzi, ha a foglalás lemondható. Ekkor erre a linkre kattintva tudja foglalását lemondani.

Foglalása akkor lesz végleges, ha azt az üzlet visszaigazolta. Foglalását a későbbiekben lemondhatja.


Használata

Amikor lefoglal egy időpontot, akkor a megadott e-mail címére kap egy üzenetet. Ennek az üzenetnek a végén található a foglalás törlési kód, ami egy betűket és számokat tartalmazó karaktersorozat. Lemondáshoz ezt a foglalás törlési kódot kell bemásolni, vagy az e-mail-ben szereplő lemondási kódra kattintani. Ezt követően a Lemondás gombra kattintva tudja lemondani a lefoglalt időpontját. Itt tudja lemondani foglalását.

Foglalása akkor lesz végleges, ha azt az üzlet visszaigazolta. Foglalását a későbbiekben lemondhatja.


Használata

Amikor lefoglal egy időpontot, akkor a megadott e-mail címére kap egy üzenetet. Ennek az üzenetnek a végén található a foglalás törlési kód, ami egy betűket és számokat tartalmazó karaktersorozat. Lemondáshoz ezt a foglalás törlési kódot kell bemásolni, vagy az e-mail-ben szereplő lemondási kódra kattintani. Ezt követően a Lemondás gombra kattintva tudja lemondani a lefoglalt időpontját.

A Kedvenc üzleteim menüpontban azoknak az üzleteknek a listáját találja, amelyeket Ön felvett a kedvencei közé. Ezzel a lehetőséggel egyszerűen és gyorsan elérheti azokat az üzleteket, ahova gyakran szokott járni, vagy szimpatikus a szolgáltató, stb...

A listához az Új időpont foglalása menüpontban tud hozzáadni új kedvenc üzletet. Amikor a foglalási képernyőn lefoglal egy időpont, akkor a Foglalás gomb felett található Hozzáadás a Kedvenceimhez kipipálásával adhatja hozzá az üzletet a kedvenceihez.

A Kedvenc üzleteim menüpontban található üzletekre kattintva máris a foglalási képernyőre jut, ahol az adott üzlet előre ki lesz választva, Önnek csak a Szolgáltatást, esetleg Plusz szolgáltatást, és az időpontot kell kiválasztania. A Foglalás menete részletes leírás megtekintéséhez kattintson ide.

A Kedvencek kezelése menüpontban a kedvenc üzleteinek listáját találja, hasonlóan a Kedvenc üzleteim menüponthoz. Azonban annyi különbséggel, hogy ebben a menüpontban el is tudja távolítani a kiválasztott üzletet/üzleteket a kedvencei közül. Ezt úgy tudja megtenni, hogy az eltávolítani kívánt üzletek előtti négyzetet pipálja ki, majd kattintson a Kiválasztottak törlése gombra.

A Profilom módosítása menüpontban a regisztrációkor megadott adatait tudja módosítani. Időpontfoglalási rendszerünkben kétféle regisztrációra van lehetőség: 1. ha nem rendelkezik üzlettel, csak időpontot szeretne foglalni, ekkor felhasználóként kerül a rendszerbe, 2. ha üzletet regisztrál időpontfoglalási rendszerünkbe, akkor egy üzlet adminisztrátoraként lesz nyilvántartva.

1. Felhasználók

Felhasználók esetében a következő mezőket kell kitölteni:
- Név: adja meg a nevét
- E-mail: adja meg e-mail címét
- Telefonszám: adja meg telefonszámát
- Jelszó: adja meg új jelszavát
- Jelszó megerősítése: adja meg új jelszavát még egyszer 

2. Üzletek

Üzletek esetében a következő mezőket kell kitölteni:
- Név: adja meg a nevét
- E-mail: adja meg e-mail címét
- Jelszó: adja meg új jelszavát
- Jelszó megerősítése: adja meg új jelszavát még egyszer
- Cég/vállalkozás számlázási név: adja meg cége/vállalkozása nevét
- Cég/vállalkozás számlázási irányítószám: adja meg cége/vállalkozása telephelyének irányítószámát
- Cég/vállalkozás számlázási város: adja meg cége/vállalkozása telephelyének városát
- Cég/vállalkozás számlázási cím: adja meg cége/vállalkozása telephelyének címét

Ha végzett a módosítandó adatok megadásával, akkor a Mentés gombra kattintva tudja elmenteni az új adatokat.

Útvonal: Segítség

Az oldal használatával hozzájárul a cookie-k használatához. További információ